Thank u for coming to Shrine!

Thank you very much for coming last night!!! I had a great time. 
My band were killing!! Kenji Tokunaga on bass, Alex W. Durant on kit, 
Silvère Rhodes on keys, and JT Maple on guitars. 
And thanks Anita Baker Soils on sax, Shiori Shinohara on backing vocal for joining us! 
 Before the show, I was so glad to read JT writing words on facebook. 
 he wrote: 
"Tonight is the last night to catch Kei Owada, She's bringing love all the way from Japan, and we're putting our New York flavor in the mix. "

 I will comeback to NY in September for amature night at Apollo theater and hopefully perform again. Thank you for your love & corporation !!
keep in touch!! 
昨夜は今回最後のライブでした!来てくれたみなさんありがとうございました!
Bitter Endではじっくりと聴いてもらうライブでかなり緊張していましたが、
今回はわいわいしてるお店なこともあり、思いっきりグルーヴしてもらおう!という
セットリストになりました。楽しんでもらえてたらいいな。
撮影などなどサポートしてくれた皆さん、ありがとうございました!!
facebookでギターのJTが告知で書いてくれたコメントが嬉しかった!!
She's bringing love all the way from Japan, and we're putting our New York flavor in the mix.”(彼女は日本からはるばる愛を運んできてくれて、それに僕らはNew Yorkの香りを添えて混ぜ合わせるよ 的な意味)
彼らとは、やっぱり私は英語が堪能じゃないからコミュニケーションもスムーズでなく戸惑わせてしまうことも多かっただろうに、しっかりと曲を理解してくれて、本当に愛を持って演奏してくれました。大好きな仲間です。
 すごく幸せな空気の打ち上げはコリアンタウンで
美味しい韓国料理。。食べ過ぎました。 明日は撮影!!

コメント

このブログの人気の投稿

まどろみ発売記念ワンマン、ありがとう

リリースライブの録音をJ.Jazz Netの「Jazz Today」で期間限定公開中

渋谷gee-ge.への道順&入場順